HTML

Pállott csipával a pörkűtt körül

Friss topikok

Címkék

Értem én, hogy ajándék, de...

2015.01.19. 20:13 Pállott csipával a pőrkűtt körül

 

Ha az ember fia nyitott szemmel jár-kel, akkor mindig talál érdekes dolgokat.

Adott, egy jó minőséget előállító, nem csak termelő részleggel, hanem elárusító térrel is megáldott csokoládégyár.

Mindenki kedves, segítőkész. Reggeliztünk, kávéztunk, sok-sok csokoládét kóstoltunk, jól éreztük magunkat.

Mindeközben, az asztalon lévő, a hely egyik akcióján akad meg a szemem. Cappuccino ajándék bögrével 1.990.- Ft.

Szíven ütött…

Mindezek után gondoltam, megnézem az általam szürcsölgetett cappuccinom árát, nehogy a koffein mellett az ára is megemelje a vérnyomásomat.

Étlap szerinti cappuccino ára: 690.- Ft.

Cappuccino ajándék bögrével: 1.990.- Ft.

„Hogymi?” („Mondd még egyszer, ha mered!”) :)

Fussunk neki még egyszer!

690.- Ft. Nélküle.

1.990.- Ft. Vele.

Konklúzió?

Értem én, hogy ajándék, de miért kerül, 1.300.- Forintba?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pallottcsipavalaporkuttkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr217089705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása