HTML

Pállott csipával a pörkűtt körül

Friss topikok

Címkék

Problémakezelés 1.0

2014.01.11. 15:04 Pállott csipával a pőrkűtt körül

Még nem említettem, de volt egy kis ladikozás az életemben.

Kis bárka volt. :))

Anno, 1999-ben, amikor vízre raktak minket, elmondhattuk magunkról, hogy a világ legnagyobb óceánjáró luxushajójának személyzete vagyunk.

Közel 4000 vendég, és ehhez 1300 fő személyzet.

Na, itt aztán voltak élmények. Kitörölhetetlen élmények! ;))

Mint vezető, emberileg és szakmailag sokat fejlődtem. Nem hazudok, ha azt mondom, a mai napig hálás vagyok e világcégnek, hogy ott dolgozhattam, éveken keresztül. Olyanokat tanultam az elméleti képzések-, és mindennapi szakmai életem során, amiket a mai napig hasznosítani tudok.

Szemezgetek majd a későbbiekben ezekből, de elsőre jöjjön az egyik nagy kedvencem.

Problémakezelés 1.0 :)

Helyszín, a hajó 11-ik emeletén lévő étterem, (melynek az egyik vezetője voltam). Időpont, hétfő reggel 8 óra körül.

Idill, a Nap felkelőben, az emberek mosolyognak, élvezik a "cruise" első napját, ami tengeri nap volt, ergo, nem kötöttünk ki aznap sehol. (Az út Miamiból indult, vasárnap kora este, 6 óra körül.)

Az egyik felszolgálóm értetlen mosollyal, fintorral az arcán érkezik hozzám.

- Főnök! Khm... Van egy kis probléma! (Kedves, mosolygós argentin srác, jó angollal.)

- ???

- Ott! Az a pár az ablaknál! Értem, hogy mit kérdeznek, csak nem tudom értelmezni! Odamennél?

- De mégis, mi a baj?

- Inkább nem mondok semmit, beszélj velük!

Elindulok a közvetlen ablak mellett lévő asztalhoz. Hatalmas panorámaablakos volt az étterem. Padlótól, plafonig. Gyönyörű kilátás, szikrázó Napsütés, csendes, éppen csak fodrozódó tenger, jól látható horizont, ameddig a szem ellát sehol egy sziget. Szinte észrevehetetlenül ringó hajó.

- Jó reggelt XY vagyok, az étterem vezetője, miben segíthetek?!?

- 'Reggelt! Kihajóztunk már?

- ??? Elnézést! Khm... Tessék? (WTF - gondoltam magamban...)

- (Házaspár mindkettő tagja, kicsit erőteljesebben) - Kihajóztunk már?

Karib tenger, 30 fok, de basszus lefagytam.

Mint említettem pár sorral feljebb, hatalmas panorámaablakok, gyönyörű kilátás, szikrázó Napsütés, csendes, éppen csak fodrozódó tenger, jól látható horizont, ameddig a szem ellát sehol egy sziget. Szinte észrevehetetlenül ringó hajó.

Ekkor vezetőhöz méltatlan, de az csúszott ki a számon, (majd' kettő méter magas vagyok) hogy innen úgy néz ki, igen. (Fiatalabb csikó koromban, még minden ösztönösebben jött, mint a következő reakciók is.) Leguggoltam, hogy a feleség szemmagasságában legyek, és azt mondtam, "Innen is!", ezek után a férj mellé guggoltam, és közöltem, hogy "Innen is!" A férj vállára tettem a kezemet, majd egy csendes "Haveagooddayjel" elköszöntem.

Nem tudom milyen napjuk volt ezután, ahogyan azt sem, hogy tudták-e egyáltalán, hol is vannak. Pedig messziről normálisnak tűntek.

Igaz messziről mindenki az.

De ez nem növekszik egyenes arányban embertársaink közeledtével.

Sőt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pallottcsipavalaporkuttkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr865752437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása